Härligt med mamma<3

Så då har jag precis kommit hem från en runda med hundarna. Slutade klockan 1 idag och då körde jag ut till mamma för att plocka lite blommor i hennes trädgård till får midsommarstång på jobbet. Satt och mös med mamma. Älskar det. Pratade om allt mellan himmel och jord. Vi kom bla. fram till att när Oskar jobbar en hel dag och jag är ledig ska mamma komma in här och vi ska ha en "mor&dotter dag". Älskar att ha henne för mig själv. Vi ska gå och kolla i affärer, gå långa rundor med hundarna och fixa och dona här hemma i lägenheten. Mamma är jätte intresserad av inredning och sådant och jag behöver verkligen hennes hjälp och lite inspiration. Tycker också om att göra fint men har lite dålig fantasi om man säger så=) Älskade mamma.. tog en bild på henne med hela famnen full av blommor. Hon ville inte vara med på den så hon gjorde en grimas haha.. men det skiter jag i. Hon är ändå världens vackraste och underbaraste mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0