Hundrastgård?

Jaha då har snart denna dagen gått. Har suttit ungefär nu en timme och zappat runder på tv:n och hittar inte något jag vill se på. Unga mödrar är typ kul ibland men idag var jag inte alls sugen på att titta på det. Och nu gav Oskar upp datorn så nu sitter jag här en stund.

Var ute en lång härlig runda med hundarna efter att Oskar kom hem. Letar fortfarande efter en hundrastgård men har inte funnit någon! Jäkligt konstigt att där inte finns en enda i staden Eslöv när det finns minst 2 stycken i lilla byn Hörby! Här finns så många parker och grönområden men än så länge har mitt öga inte funnit någon rastplats för hundarna! Bajs! Jävligt dåligt! Får kanske ringa kommunen och höra.. och om det inte finns så får jag väl starta någon sorts protest för att få det haha..

Annars har min dag varit bra, rätt slö men ändå inte.. Imorgon ska jag sova hos föräldrarna. Slutar 9 på kvällen och börjar klockan 7 på lördag så jag orkar inte köra hem.. sparar lite bensinpengar också..

Gymmet imorgon och jag är väldigt nervös men ska dit med mamma som stöd. Så nu kan jag inte vända i dörren utan hon får dra mig in om det ska behövas! Hoppas att där inte är så mycket folk för då blir det ännu jobbigare.. Men men tur jag har mamma med mig..

nä, nu ska jag snoka runder i bloggvärlden..haha..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0