Jag är skyldig! Häng mig!

Ja, någon borde hänga mig! Jag är en rocktös ut i fingerspettsarna och så sitter jag och lyssnar på denna låten! Jag tycker den är så söt! Jag har nog drabbats av någon hjärnskada för ibland så fastnar jag för sådana där "kassa" poplåtar! Som sagt denna låten tycker jag är så söt! Tur att Oskar åkt till Stockholm för han skulle fått damp på mig! Här går han och tror att hans älskling är en äkta rockbrud så sitter hon och lyssnar på fjantmusik! Haha.. stackare!

På något sätt så påminner denna låten om vår kärlek.. kanske det är därför jag fastnat för denna söta lilla låten..

We were both young when I first saw you 
I close my eyes and the flashback starts :


Jag var 14 år när jag såg honom första gången. Mitt hjärta hoppade till och bankade som aldrig förr! Han stod tillsammans med min kompis pojkvän på min högstadieskola. Ville bara bli hans med det samma! Men vem vill ha en ful tös som jag? 2 år senare blev det du och jag<3

Där finns mer likheter men det är inget jag vill gå in på eller orkar att skriva just nu. hehe..





Glömmer aldrig när du frågade om vi skulle förlova oss.. Glömmer aldrig när du satte ringen på min finger där på stranden. 31 mars 2005! Jag har tagit av den ringen en gång och det var så tomt. Hjärtat höll på att brista för jag var inte din längre.. Och jag glömmer aldrig när du bad mig att komma upp till Skövde, du saknade mig! Du villa ha mig, en ful tösabit! Du anar inte hur mycket det betyder för mig att du älskar mig! Fan detta är ju en Love Story! Jag älskar dig så mycket! Jag vill gå igenom livet med dig.. i motgångar och medgångar! Du är min prins, jag vill vara din prinsessa för alltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0