Jag vill bli kvitt skiten!

Har precis kommit in från kvällrundan med Teiwaz. Låg i soffan innan och tittade på tv, kände hur ögonlocken blev tunga och tänkte att jag bara skulle stänga dom ett tag. Jo, visst! Hur många gånger har man inte gjort det misstaget. Vaknade sen av att en våt nos nuddade vid mitt ansikte. Teiwaz ville ut hihi.. sötnos..

Funderar på att fråga mamma om hon vill ta mina pengar igen.. Inte så att jag köpt en massa nu men jag känner att en dålig period är påväg då jag bara vill äta och äta och äta.. Tröstäter redan och känner att det börjar trappas upp. Känns ganska skämmigt att skriva det här men jag har tröstätit nu ett tag och jag känner hur kilo efter kilo landar på min kropp. Jävla äckel man är men dum som man är får man inget stopp på det. Ibland vill jag bara börja kräka igen. Jag var ändå lycklig då, eller falskt lycklig. Men sen jag fick upp blod när jag spydde så har jag blivit avskräckt. Sjukt att det ska behövas något sådant för att få stopp på det.. även om det har hänt lite då och då att jag fallit tillbaka så har det ju inte varit på det sättet att jag åt kräkte, åt kräckte, åt kräckte.. Var liten sak som jag fick i mig var tvungen att komma ut ur mig igen. Jag kan fortfarande få samma pannik över mat men då dövar jag det med mer mat. Fan fan fan! Varför ska man drabbas av sådant här? Och hur fan blir man kvitt de där demonerna inom en? Dumma dumma dumma!



Kom på att jag måste ha med mig Teiwaz imorgon, det blir alldeles för mycket tid han får vara ensam annars eftersom jag ska vara hos mormor vid 13 tiden. Och då blir det kanske ingen träning, om då inte mormor kan ta honom den stunden.. jag hoppas jag vågar dit.. det kanske går likadant som förra gången. Står vid dörren och känner hur kallsvettig jag blir och hur jag skakar inombords.. hoppas hoppas detta blir bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0