Låga tankar

Har ingen bra dag idag. Känner mig riktigt låg. Har precis kommit hem från en lite snabb shoppingtur. Behövde en ny bh eftersom min ena tutte hoppar ur de flesta av mina gamla bh:ar.. plus att min favvis gick isönder för någon dag sedan... Får se om den nye blir bra.. ofta märker man inte det för än man använt den några gånger..

Jobbat idag. Firat midsommar där. Jag var fotograf.. tycker jag är roligt.. men som sagt, jag har vairt låg hela dagen.. svårt att tänka positivt idag helt enkelt. Ska ta mig en tablett till natten så jag kan sova riktigt gott och bli av med det negativa.. Allt som säger att jag inte duger..

Imorgon är det nya tag.. en dålig dag än så länge sedan jag gav mig fan på att jag ska bli bra.. Det är väl inte så farligt?

Imorgon när jag vaknar ska jag säga högt 2 bra saker om mitt utseende och 2 bra saker om min insida.. Måste komma ihåg det..

nu ska jag spela the sims så jag kan fly verkligheten ett tag..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0