Min mamma!



Mamma ser dragen ut, men hon hade inte druckit något alls! Där emot jag var inte nykter!

You'll always be there every time I fall 
You are to me the greatest love of all
You take my weakness and you make me strong
And I will always love you till forever comes

And when you need me
I'll be there for you always
I'll be there your whole life through
I'll be there this I promise you mamma
I'll be your beacon through the darkest night
I'll be the wings that guide your broken flight
I'll be your shelter through the raging storm
And I will love you till forever comes

Min mamma är min trygghet! Hon är den som verkligen kan ge mig styrka att orka! Älskar henne mer en livet!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :d

2009-06-13 @ 23:59:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Härlig bild! haha



Vad ska du hitta på en söndag som denna?





www.mallesplace.blogg.se





Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.







see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-14 @ 04:00:06
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0