Ny vecka och nya tag..

Så nu funkar internet igen! Med mig är det okej.. håller på att gå under av sötsug bara men jag SKA klara det hehe..

Har varit ute med hundarna en stund nu, även tränat lite med Idisen.. Kände att jag behövde ägna mig åt henne lite.. Teiwaz tar mycket av min tid så det är lätt att man glömmer bort min snutte eftersom hon är så skötsam. Ringde till Emelie för att be henne att trimma henne. Hon ser ju ut som en hårboll! Sätter till och med en snudd i pannan på henne, annars ser hon inte ordentligt haha.. Så imorgon kommer Emelie och kapar av allt!

Min kära familj kommer hit ikväll med lite möbler.. här är ju lite naket fortfarande.. Första gången pappa kommer och hälsar på i nya lyan! Ska bli mys! Synd att jag inte orkat plocka undan ordentligt haha.. men han får ta det.. han är ju lite pedant han!

Oskar kommer hem från Stockholm och sin pappa imorgon. Ska prata med honom om att bjuda hit hans familj så dom får komma hit och titta lite.. Dom har ju tyvärr inte kunnat hälsa på oss i gamla lyan men nu är det ju lättare att ta sig hit så då ska det nog gå bra. Det är inte så lätt när man inte har bil tyvärr.. men här går det ju tåg=)

Måste kanske diska lite..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0