Poliser och en del känslor

Det har varit värsta pådraget med massor av poliser precis här utanför vårt fönster. Knarkhund har sökt igenom hela torget. Jag och Ellinor satt på första parkett och kolla under hela akten! Jätte häftigt att se när hunden arbetade..

Som sagt Ellinor har varit här ikväll och hälsat på. Så mysigt att prata en massa med henne. Vi har varit lite dåliga ett tag nu på att träffas. Gud vad jag trivs i hennes sällskap. Kan berätta allt för henne och hon dömmer mig aldrig, ger mig aldrig en konstig blick och hon bryr sig verkligen.. Jag älskar henne så otroligt mycket! <3

Jag mår inte så bra.. förskylning och det här med handleden.. icke nice.. Sen psykiskt är det lite för mycket nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska "avreagera" mig på ett bra sätt.. Nu blir det massa cigaretter eller godis och vilket jag än gör så får jag skit för det.. förstår ingen? Jo, Ellinor.. Men jag önskar att det var fler som förstog. Jag har inte kommit så långt i min behandling än.. jag vet inte riktigt hur jag ska få ur mig all stress och ångest.. innan sysslade jag med svältning, kräkning eller att jag skar eller brände mig.. Har jag inte kommit en liten bit på vägen? Vad jag än gör är det ändå fel..

Tack Angelica för den underbara kommentaren=)

Ellinor<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror att vi är många som gör vad vi kan för att försöka förstå...tänker på dig<3

2009-06-11 @ 12:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0