Romantik = Elton John hehe

Började helt plötsligt lyssna på Elton John nu.. Vet ni att dagen då Oskar och jag blev tillsammans så lyssnade vi på just på Elton John. Vi låg i hans säng och han sprang ut i deras vardagsrum för att leta upp någon "romantisk" musik. Han kom tillbaka med en skiva med Elton John. Och faktist upplevde jag för första gången "romantik" den där dagen i hans säng. Inget snuskigt alls! Utan bara vackert och sött hela tiden.. Oskar har alltid varit så försiktig, känt sig för och aldrig tvingat sig på mig som så många andra killar så klumpigt gjort. Han kan verkligen det där. Hur man behandlar en flicka. Jag var så skör när vi träffades och han märkte det och tog det så försiktigt. Jag minns hur han kysst mig sådär på halsen och jag tappade faktist andan.. Jag svävade verkligen på moln den där dagen för över 4 år sedan. Jag var så trygg i hans famn och är det fortfarande. Jag minns att jag tänkte: "Är det så här det känns att vara kär?"
Jag är kär fortfarande men på ett helt annat sätt.. Ett djupare sätt.. Nu är hin i Stockholm och när jag tänker på att han ska komma hem imorgon, när jag kommer hem imorgonkväll efter jobbet så är han hemma. Det pirrar i min kropp! Är inte det ett bevis för att man fortfarande är kär, att det pirrar i kroppen? Vackra Oskar, min Oskar!

"Your song":



Här kommer låten "Blue Eyes". Jag har aldrig varit så glad för denna låten men nu är jag det! Varför?
Jo, därför att när vi låg där i sängen och snackade och kysstes om vart annat, så säger jag till Oskar att han ska byta låt för att just denna låten spelades!
Men han gör inte det! Han svarar att jag har blåa ögon och därför vill han lyssna på den!
Hela mitt inre utbrast: "Naauu..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0