Sårande

Fick en sådan sårande kommentar idag av en person som jag avskyr mer än pesten. Jag och några av de boende sitter ute i solen och snackar plus då en anhörig. Rätt som det är så bara den där där idioten säger: "Ja du är iaf inte lika tjock som hon i hemtjänsten!" I det ögonblicket kände jag bara för att gå fram och slå till den där jäkla idioten men det får jag inte göra för då får jag sparken men en anhörig kan få lov att sitta och säga vad som helst till mig utan att det händer något.. Efteråt kände jag bara för att gråta men det går ju inte när man är på jobb.. Jag mådde så bra idag och så får jag en sådan kommentar som svider och gör så ont från den där kärringen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad var det för en idiot?sånt sätter sig jävligt illa men du ska inte ta det åt dig Désirée!<3

2009-06-29 @ 11:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0