tankar

Trying hard not to hear, but they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears, try to fill me with doubt
Yet I know that the goal
Is to keep me from fallin'...


Sista gången jag träffade min behandlare i onsdags.. kändes konstigt.. jag sa inte att jag inte ville sluta träffa henne utan gick med på det.. igentligen borde jag väl sagt något.. "Hjälp, jag klarar inte detta.."

Idag hatar jag allt med mig.. kan inte se något positivt..

fan.. vad negativ jag är.. jag vill vara positiv men på något sätt så går det inte..

jag måste orka...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kom igen min vän...du kan klara det!tänk så många som tycker att du är bra:)tänker på dig!

2009-06-06 @ 17:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0