Gårdagen

Min katt Svea har ju fått tre små söta kattungar, vi döpte dom till Jerry, Jonna och Judith! Jerry var min favorit och hade bara Oskar tyckt om katter så hade han fått följa med till Eslöv! Det blev en mysdag hemma hos mamma eftersom jag var så ledsen så behövde jag det. Mamma hade gjort rabarberkräm så när jag kom dit där så åt vi det. När man äter rabarberkräm då är det verkligen sommar! Tog lite bilder på katterna, Teiwaz och Bindi. Här kommer dom:

Jonna<3 hihi hon hade fått röd målarfärg på nosen!
Min favvis Jerry! Kanske jag ska tjata lite på Oskar?
Sötnosen Judith!
Min katt Svea, stolt mamma till tre bäbisar!
Söta Bindi!
Teiwaz blev sur för att han blev inlåst i trädgården och inte fick vara med och mysa med kattungarna!
Teiwaz och Bindi! Bästa vännerna förutom när där är ett ben i närheten då ryker dom ihop! Annars kör dom sina race på gräsmattan och har så roligt!
Teiwaz sitter på muren och steker hehe..

Bindi och jag pussas! Älskar den hundrasen! Växt upp med den ju! Bindi har så härlig personlighet precis som Laidy och Lina, de andra hundarna vi hade. Fast Bindi har mamma och pappa verkligen fått för sina synder. Hon käkar på allt. Hon är galen i snus, tuggar isönder möbler, har käkat upp min mobil som min bror lånade av mig och mycket annat. Knöppgök! Men en väldigt söt och underbar knäppgök!


Idag tvättar jag. Fast jag får inte rätt på den ena tvättmaskinen. Sen ska jag på möte på banken. Och idag kommer Oskar hem. Älskade Oskar<3

pusspuss


Kommentarer
Postat av: johanna

neej min mobil är paj, men det 'gamla' numret funkar, det med massa åttor och sexor, anton har det numret nu. men jag får antagligen en mobil idag, som jag ska låna av en kompis. då kan jag skicka till dig! :) men jag kan på måndag iaf, absoluut :D

2009-06-25 @ 14:23:15
URL: http://kalaspuffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0