usch..

Banken gick det bra på. Sen gick jag och testa lite kläder! Fy fan vad jobbigt. Jag trodde ärligt talat att jag skulle sätta mig ner och gråta i provrummet. Framför mig i spegeln står där en valross. En stor kossa! Jag pallar inte att ha det såhär.. Och gymet vägrar jag gå till idag.. Får se om jag gör det på fredag..

Köpte inga kläder vilket jag inte hade tänkt heller eftersom jag har dåligt med pengar men efter denna hemska upplevelse drogs jag in till skoaffären och de där skorna jag tittat på hur länge som helst var 350. Så plånboken åkte fram och jag fick mig en liten tröst.. För ful för kläder men mina fötter är banne mig söta och fina!

Oskar hatar mig nu men han förstår inte.. han kommer aldrig att förstå.. även om han vill..

Nästa månad ska inget köpas! Och det sätter jag mitt huvud på! Lovar! För nu ska mina kort lämnas till mamma! Inget mer tröstande.. Jag lovade ju mig själv att bli bättre! Jag ska bli det!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner likadant när jag testar kläder, känner mig alltid som en plastförpackad elefant :(

2009-06-27 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0