You Don't Understand Me

Hade jätte mysigt i söndags hos farmor och farfar. Vi åt gott och spelade kubb och flamsade en hel del. Jag, Oskar, Annika och Jonatan spelade i ett lag och Emelie, Joanna, Sofie och Julia, senare även Ellinor i ett lag. Vi vann två gånger och dom andra vann en gång men det var ju bara tur från deras håll. Tyvärr vet inte mina kusiner hur dom riktiga reglerna för kubb är.. hehe..

Igår spenderade jag mesta delen av dagen på toa istället för att vara och jobba. Hade antagligen fått i mig något olämpligt.. Usch, händer ofta nu för tiden tycker jag.. Spyr och skiter en massa!

Oskar och jag hade även ett gräl senare på kvällen vilket resulterade i att Oskar gick iväg(som vanligt) och jag stannade kvar i lägenheten och böla. Visste inte alls vad jag skulle ta mig till. Ringa till mamma? Mormor? Nä, kan inte klaga där alltid.. Ringa till Lena och be om hjälp? Nä, hon mår inte bra och har nog med sina beskymmer. Så mitt när jag sitter där i soffan och får mina mörka tankar så ringer jag Johannes som genast tröstar och försöker förstå.. Eller han försöker inte, han förstår verkligen. Pratade med honom i flera timmar och jag mådde iaf lite bättre när vi lade på. Jag älskar Oskar så jävla mycket, men ibland förstår jag mig inte på honom och då är det rätt bra att höra en annan killes syn på saken. För hur det än är så tänker vi killar och tjejer lite olika på saker och ting.

Kvällen fortsatte med att Oskar och jag undvek varandra och till slut fick jag gå och lägga mig. Hatar att gå och lägga mig och vara ovän med honom. I morse var det precis som inget hade hänt, han sträckte sig efter mig och ville vara mig nära trotts att han igår inte tålde att ha mig i närheten, inte ens ville titta mig i ögonen när jag försökte reda ut allt.. Satan vad det gör ont i en när det känns som att det kvittar vad man än gör, det är ändå fel..

Höll för det samma på att krocka i morse när jag körde till jobbet.. jag satt och mådde piss över allt och såg inte bilen.. fan vad det kunde smällt.. grät när jag kom till jobb..

The mornin' comes and you're reaching out for me
just like everything's the same
and I let myself believe things are gonna change.
When you kiss my mouth and you hold my body close,
do you wonder who's inside?
Maybe there's no way we could feel each other's pain.

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Du får alltid ringa mig om du vill. Vet att vi aldrig pratat direkt så, men jag är en bra lyssnare!

Kram

2009-06-02 @ 16:53:11
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0