Jag ska fan klara det!

Har varit och firat farmor på Offside i Hörby! Jätte mysigt! Gottis mat med..

Hittade min gamla Def Leppard skiva i mamma och pappas bil så den snodde jag tillbaka och påvägen hem från Hörby lyssnade jag på den på högsta volym. Spelade trummor på ratten och sjöng med högt som tusan. Älskar sådan musik.
Satte igång "pour some suger on me" och jag drogs tillbaka till den tiden då jag verkligen älskade mig själv! Visst jag kunde väl se lite fel och brister på min kropp men jag visste att jag ändå kunde få killar att vända sig om på gatan. Jag brukade älska att se hur någon kille titta på mig och sen mitt framför ögonen ställa mig och tokhångla med Oskar bara för att visa att han inte hade en chans, jag tillhörde och tillhör fortfarande min prins Oskar!

Där i bilen bestämde jag mig för att jag ska bli som jag var förut. Jag ska fan älska min kropp precis som förr! Jag ska kunna skrika: "I'm hot, sticky sweet.. From my head to my feet!" Precis som förr!
Jag ska fan bli av med mitt sockerberoende! Jag ska övervinna mina räddslor och göra det som jag älska innan! Träna! Fan, vem bryr sig om folk tittar på mig och tänker att jag är ful och fet och äcklig! Jag ska inte bry mig! Jag måste klara detta! Jag vill klara detta! Jag vill ha tillbaka den kropp som jag älskade! Jag vill komma i mina favoritjeans!

Nu ska jag göra det ordentlig.. Jag ska inte låta "demonerna" ta överhand! Jag vill inte bli som förr, kräka och svälta mig i perioder och jag vill inte vara som jag är nu, tröstäta för att jag hatar mig själv! Utan jag ska bli sund! Jag ska klara det! Jag bara måste! För som det är nu är jag inte lycklig! Jag är inte Désirée längre! Jag måste börja skita i vad alla tycker och tänker, eller vad jag tror dom tänker! Jag kan inte fylla 21 år i september och fortfarande må piss! Det får bara inte hända! Jag ska klara detta på mitt sätt och på ett sunt sätt! Fan, jag bölar nu! Jag vill bara ha tillbaka mig själv! Bli den flicka som Oskar blev kär i! Och vad som är viktigast är att jag vill bli mig själv igen! Désirée!


En gammal bild på mig! hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0