trist

Kan man inte komma till ro så går man in på internet, snor en lista från en blogg och sätter in den i sin egen blogg och ändrar svaren så den stämmer för en själv! haha:

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Désirée Anna Christina Olsson
Låt just nu: Elton John "can you feel the love tonight"
Om du röker:  lite då och då.. tyvärr lite oftare nu den senaste tiden..
Beroende av: socker... men det håller på att botas
Favoritkaraktär(er) i film: Robin Hood så klart!
Vem behöver du mest just nu: Mamma
Vad tror folk om dig: Folk som inte känner mig tror nog att jag är rätt trist..
Stämmer det: Väldigt fel! Jag är ball och spännande haahhaa
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon! Mina händer har faktist fått några komplimanger och det är ej snuskiga sådana!
Vad säger du för att imponera på någon: Att jag har världens sötaste hundar haha... Vet faktist inte..
Hur imponerar man på dig: Självsäkerhet som man märker är äkta. När folk vågar stå för vad dom tycker.
Brukar du skratta för dig själv? Rätt ofta faktist
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Ja de vill ja :) precis de va väldigt länge sen vi va där nere! De lät smycke trevligt! Vi kan bjuda hem dom nån helg när båda är lediga :) va gör du? Smek på dig"
Vilken är din favoritmålning? oj, den var svår..
Vart bor du: Eslöv
Trivs du där:  Yes, som fisken i vattnet
Äger du några converse: ett par svarta.. hade ett par röda också innan men dom "dödde"!
Festar du mycket:  Det går i perioder det där..
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk i mot något: Jag är laktosintollerant eller hur sören det kallas, fast jag har blivit bättre och kan få i mig lite mjölk utan att behöva sitta på toa i flera timmar.. Lite mot hö.. och olika djurstick..
Har du haft sex : Några gånger haha
Nästa mål i ditt liv: Först och främst ska jag bli kvitt alla jäkla demoner sen ska jag bli mamma helt klart.. ska även lyckas klämma in att bli elektriker..
Hur svarar du i mobilen: Beror på.. men är det ett nummer jag inte känner igen så säger jag "Hej, de e Désirée"
Vem ringde du senast:  Mamma<3
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Nu är vi här! Öppna dörren!
Antal sömntimmar inatt: hm..
Sov du ensam: Ja, Oskar var inte hemma..
Tycker du om din pappa: Pappa är underbar och knäpp. Älskar honom..

Brukar du komma i tid: Ja, för det mesta..
När mår du bra: När jag varit ute med hundarna och efter sex haha..
När blev du fotad senast: hm..
Vanligaste färg på dina kläder: Går mest i mörka nyanser
Vad tycker du om fötter: Usch.. men mina är söta!
Är du smart: Mycket.. döljer det bara väl haha...
Är du aktiv i skolan: Det berodde på vad det var för ämne man hade och hur jag mådde..
Vem/vilka saknar du just nu: Oskar...

Favorit dryck på morgonen: Först ett glas vatten och sen ett stort glas god apelsin juice..
Rakar du benen: Ibland.. borde göra det oftare..
När brukar du gå och lägga dig: alldeles för sent
Är du blyg: Jag tror inte det..
Vill du hellre ha mail än brev: brev känns mer personligare!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag!
Har du spytt offentligt: Yes bla  på Maxi i K-stad.. "Skattjakten" haha..
Har du varit full? Har hänt några gånger i mitt korta liv
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Typ runka haha... och kissa stående:P haha
Använder du stjärnor eller kajal: kajal
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj<3
Är du nöjd med ditt liv: ibland..
Om inte, vad vill du ändra på: Det finns så mycket jag skulle vilja ändra på.. men samtidigt hade det inte varit mitt liv och jag hade inte fått all den erfarenheten jag har idag.
Är du bortskämd: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0