Romantikdödare!

Nu har jag beställt något snuksigt busigt till mig och Oskar och han vet inte om det.. Han blir säkert röd om kinderna när jag får hem det och ska visa det för honom.. hihi.. han är söt!

Blev inget mys igår mellan mig och Oskar trotts att han varit borta ett tag. Man kan väl säga att han sumpade sina chanser rätt rejält igår när jag kom hem från jobbet på kvällen. Här hade jag gått och fixat och donat. Fixat värsta glasskåpet och satt in alla våra fina glas i det. Själv tycker jag det är sjukt snyggt! Man använder ju inte alla fina glas så ofta, varför inte ha dom framme som prydnad då? Bättre ha dom till det än att ha dom i ett kökskåp. Det är ju dyra grejer!

Hans kommentar var typ att det var onödigt att ha dom framme och att man kunde ha annat i det skåpet. Vad fan ska man ha i ett glasskåp? Jo fina grejor. Inte papper, pärmar och sexlakesaker precis.. Jo man kan ha sexleksaker om dom är fina haha.. Nä, men jag blev så himla ledsen.. Ville ju bara göra det fint nu när han kom hem..lite som en överaskning..

Humöret blev ju inte bättre när jag upptäcker att toamedlet som jag köpt tidigare under dagen läkt ut i påsen med massa annat från öb. Hann ju inte ställa in alla grejor där dom skulle vara eftersom jag bara sprang upp i lägenheten med det och sen skulle jag till jobbet. Allt var kladdigt, som tur var där bara minttabletter i som man kunde äta, allt annat var icke ätbara saker. Kommer in i köket för att skölja av medlet där det såg ut som ett bombnedslag (Oskar hade lagat middag haha).. Det är fan inte lönt att försöka ha det fint här..
Min kväll var pajad.. Där rök den lusten haha..

Idag kan jag skratta åt det men igår trodde jag att jag skulle börja böla.. inte kul alls..

Vackert tycker jag(lite kassa bilder.. jag vet):


Killar begriper inget.. hehe..

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Men det var ju jättefint :D Klart man ska ha fina grejer i glasskåp, haha ;) <3

2009-06-17 @ 19:22:07
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var ju visst fint! Vad ska man annars ha i ett sådant skåp? =)

2009-06-17 @ 23:06:58
URL: http://emmawesterlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0