?Varför?

Varför klarar jag inte det här? Varför orkar jag inte stå emot? Varför, Varför? Allt snurrar runt i mitt huvud och jag blir mer och mer förvirrad för var dag som går.. Jag måste ändra på detta, men jag klarar liksom inte av att förmå mig att göra det.. Jag vill inte ha det så här men ändå orkar jag inte ta tag i det.. Jag vantrivs med mig själv och mitt sätt att agera.. Varför?

Varför kan jag inte bara bli vacker? Kunna se mig själv i spegeln och gilla det jag ser? En gång i tiden kunde jag det.. Jag var så stolt över mig själv.. Älskade inte min kropp men tyckte den var okej och jag älskade mitt ansikte och håret var mitt allt.. Idag kan jag inte ens älska mitt hår.. Mitt ansikte är finnigt och glåmigt just för att när jag inte mår bra så får jag massa skit i ansiktet.. Jag vill ha tillbaka mig själv! Vem är jag nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0