Vem skrämde valen?

Sitter här och lyssnar på Micheal Jackson. Kan fortfarande inte fatta att han inte finns längre! Hans död är en värre tragedi än Elvis tycker jag! Michael kunde allt, dansa, sjunga och skriva musik! Vilket Geni! Så klart lyssnar jag på min absoluta favorit "Will you be there" från filmen "Rädda Willy" (pappa sa alltid "Vem fan skrämde han eftersom han är så rädd?" haha). Jag älskade den filmen eller de filmerna, särskillt då den första filmen. Jag var hysteriskt kär i "Jesse" och jag var fruktansvärt sur på mamma och pappa för att jag inte kunde få en egen späckhuggare, en egen Willy! haha..  I slutet i den första filmen så spelas ju "Will you be there" och jag vet inte hur ofta eller hur många gånger jag spolade tillbaka bara för att höra den låten flera gånger om. Mamma kom också ihåg det och att jag så gärna ville ha en egen späckhuggare.. hehe..

Så nu innan jag springer iväg till tåget så får lägger jag upp denna videon..



pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0