4 år av kärlek

Jaha, då har det gått fyra år. För 4 år sedan satt jag just nu på bussen hem från Höllviken häligt lycklig och nyförälskad. För första gången i mitt liv kände jag något som jag aldrig känt förut och den känslan har jag fortfarande kvar, dock djupare. Vad det är jag känner går inte att förklara med ord, ordet kärlek räcker liksom inte till. Men jag tror att alla i min omgivning vet att det jag känner är äkta och de som känt mig länge vet också att från och med den där dagen för 4 år sedan förändrades jag. Jag tror att någonting inom en person alltid ändras första gången man får känna hur det känns att få vara omtyckt av den personen man håller kär. Att för första gången få gensvar för sina känslor. Att för första gången bli kysst på ett annorlunda vis, att för första gången få hålla en hand och känna att man aldrig vill släppa den, när man för första gången känner att man "drunknar" i varandras ögon.

4 år av kärlek, men jag skulle ljuga om jag sa att det varit bra och lätt hela tiden. Ingen annan än Oskar kan få mig att känna mig så vacker, åtråvärd och älskad, men ingen annan kan såra mig djupare än han. Ibland har jag bara velat vända mig om och gå och inte se tillbaka men var gång jag får den känslan så känns det som om något dör inom mig. Ibland har vi bråkat så jag har fått känslan av att bara vela slita honom i stycken och ibland har han verkligen lyckats med att slita ut mitt hjärta och trampat på det.
Men en sak är säker och det är att han säkert har känt att jag gjort honom lika illa, att jag har "spottat och sparkat på hans hjärta".
En annan sak är också säker och det är att han älskar mig precis lika mycke som jag älskar honom! Annars hade han inte suttit i den där bruna soffan nu ikväll, och tittat på tv här i vårt lilla hem. Annars hade han inte kysst mig på det där sättet, annars hade han tagit mig i hans famn och verkligen älskat varje liten del av mig, både kroppsligt och själsligt.

En sak är säker och det är att jag fortfarande kan drunkna i hans vackra ögon och jag, Désirée Anna Christina Olsson, vill verkligen leva med honom. Jag vill gifta mig med honom, jag vill föda hans barn, jag vill vara där för honom i både sorg och lycka! Jag vill vara hans flicka nu och för alltid♥


Bilder från idag:


Jag älskar dig Oskar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis på 4-års dagen!

Oskar passade i hatt!

2009-04-01 @ 08:54:59
URL: http://pincetten.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så fint:)grattis!

2009-04-01 @ 13:07:35
Postat av: Julia Nilsson

Grattis till er :)

2009-04-02 @ 17:24:31
URL: http://juuliiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0