"Är du bög?"

Jag hittar inte min bilnykel!!!! Bajs.. tur jag inte behöver bilen ikväll och imorgon... tror jag..hehe.. jag är mästare på att förlägga saker..

Tittade lite på den rätte för Rosing! Killarna skulle tydligen "grilla" ett par nykomlingar. Störde mig på en av killarna där som hela tidden frågade: "Är du bög?"
Som om det skulle vara något hemskt? Sen hade väl inte någon kille sökt till detta program om dom inte varit tända på tjejen/tjejer? Möjligtvis bisexuell. Blir galen på sådana som tycker att "är du bög-frågan" är något kränkande.. so what om någon är bög, flata eller "normal" som vissa säger att hetrosexuella är. Vet ni om att det finns djur som har sex med samkönade? Det ser vi som normalt men när någon människa har sex med en samkönad då är det helt plötsligt inte normalt.. Kärlek är väl det "normalaste" som finns? För det är väl det allt handlar om? eller har jag fel?



det går runt i huvudet av alla tankar..




Kommentarer
Postat av: - Anna Lindström

Håller klart med dig om det där "bög snacket". Vem bestämmer vad som är normalt? :)

2009-03-21 @ 16:57:34
URL: http://pygmeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0