Coca-cola med mera..

Har precis kommit hem från en dunda med hundarna. Det blev ingen rask runda precis eftersom jag inte känner mig kry men det var skönt att komma ut och få luft och hämta lite positiva tankar.. Ida har börjat slemma och låta som en gris när vi är ute och går, så blir det inte bättre snart få jag nog gå till vetrinären med henne.. hon drar ju inte så det är ju inte det som är problemet.. Hade det varit Teiwaz hade jag förståt om han hade hållt på så eftersom han drar som en oxe.

Som sagt känner mig inte kry, men ska ändå in och fixa naglarna. Har redan avbokat 2 gånger så jag måste in denna gången, känns lite dumt annars..

Jobb idag vilket jag inte känner för eftersom jag inte är på topp. Men det får gå.. jag stannar inte hemma i första taget som vissa andra gör. Verkens för någon psykisk eller fysisk sjukdom stannar jag hemma i första taget. Sen får man väl kalla det dumt om man vill, men jag tar ansvar för mitt jobb och vägrar mesa en massa, trotts mina demoner! Just därför har jag väl inte så mycket förstållelse för andra som stannar hemma för en fis på tvären eller för att dom helt enkelt inte pallar!

Jag har kommit fram till att jag är beroende av Coca-Cola!! Lite synd men vad tusan, jag har inte dött av det...än.. hehe


"mumsigt full i bibblan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0