Dagen som gått

Dagen började med att klockan ringde, jag steg upp och duschade och gav mig iväg till jobbet. Hann även med en liten mysstund med Oskar på morgonkvisten;)

På jobb var det jobbigt. En man dog typ i våra armar vilket var väldigt jobbigt. Innan dess var jag irriterad på en av mina kollegor. Plus att jag hade värsta dusten med en av vårdtagarna. Fick bla. skor kastade på mig. Härligt härligt..
Stannade kvar typ i 2 timmar på jobb bara för att prata av om vad som hänt..

När jag kom hem blev jag väldigt glad eftersom Oskar gjort fint i köket, han är rätt duktig ibland:P hehe..
Vi gick sen ut en lång runda med vovvisarna och på vägen hem gick Oskar in på Lågpris för att handla food. Nu håller vi på att laga stuvade morötter och falukorv. Gottis!

Imorgon är det jag som ringer veterinär om kastrering av Teiwaz. Känns lite jobbigt men det är nog bäst för honom. Han är redan lugn här hemma, men så fort han kommer ut och ser allt så bli han som förbytt. Ska ringa och fråga Emelie om hon vill hjälpa mig på tu man hand..

jaja, nu har jag ont i min ena axel och ska be Oskar massera den lite..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0