Detta är en "göra lista" dag!

Stod något blablabla här uppe innan men det tyckte jag var tråkigt..

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN: Désirée Anna Christina Olsson
FÖDD: 1988
BOR: Hörby
SMEKNAMN: Dessie, Dessan, dess..
INTRESSEN: musik, hundar, vänner typ..
SKOLA: jobbar

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: Ja
ÅNGRAT NÅGOT: Ja
LJUGIT: Ja
SVIKIT NÅGON: Tror det.
KÄNNT DIG SÄMST: flera gånger
GRÅTIT: Ja
SKRATTAT: ja
VARIT SJUK:
ja
VARIT UTOMLANDS: nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: ja, fast det har ju inte varit någon okänd utan vänner sedan långt tillbaka.

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: det går i perioder.
SKRATTAR DU OFTA: ja det tycker jag.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: rätt okej förutom lite ont i halsen..
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: inte bra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: några gånger..
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: inte stora hemligheter precis.. mamma vet det mesta och pappa har nog rätt bra koll han också..

KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:  nä, fann den för 4 år sedan.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: ja, det tror jag.. men kär har jag svårt för att bli.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: det är jag nog.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: ja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: förälskad och förälskad. Jag är ju i ett förhållande.
OM JA, VEM:  Oskar håller jag kär.
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: Oskar.
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: noll
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja alldeles för många gånger.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: så klart!
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: typ sådana som Oskar hehe..
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: söt.
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: helst längre än mig.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: brunt hår!!!
FÅR DU MÅNGA KILLAR: ? det kan jag inte påstå.. jag har inte försökt.. räcker med den jag har!

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: blondin
ÖGON FÄRG: blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR: nästan vid axlarna.
SNYGG ELLER FUL: enligt mig själv är jag ful. fast på vissa foto är jag rätt söt haha..
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: nej
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: jag har hört det någon gång ja..
ELLER TVÄRTOM? senast jag hörde det var när jag gick på högstadiet tror jag. Men nu för tiden hör jag det inte..
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: ja
HAR DU LÅNGA NAGLAR:  ja
SMINKAR DU DIG: ibland
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN?  jag är aldrig vacker.


sen stod det något mer här under...men det tog jag också bort... typ sådant där "kedjegrajs"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0