dildos och lösvaginor!

Johannes och jag hade ett intressant samtal innan idag. Samtalet handlade ju så klart om sex! Hehe.. Vi pratade om analsex, trekanter, konsten att vara kk och till det mest djupaste ämnet: Varför känns det mer perverst om en kille köper en lösvagina än om en tjej köper en dildo?! Det var jag som satt och filosoferade och tänkte att jag måste ringa och prata med Johannes om just denna grej! Jag menar jag har 4 dildos och annat smått och gott och verkens jag eller många andra tycker det är konstigt. Men jag höjjer däremot ögonbrynet om en kille har en lösvagina.. Jag känner ingen, vad jag vet, som har en lösvagina. Jag kan sitta och "skryta" om hur många dildos eller vad tusan som helst men om en kille säger att han har en lösvagina eller kanske till och med flera stycken då tror jag att de flesta hade tappat hakan! Hmm.. från och med nu ska jag inte höjja på ögonbrynet pga lösvaginor haha..


Kommentarer
Postat av: JK19

En tjej som går lös på en dildo är sexigare än en man som köper en lösvagina att leka med. Därför känns det lite äckligare. Men det borde ju inte va konstigare egentligen. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0