Drömmar om gamla vänner

Vaknade vid 8 tiden av att min psykolog ringde och ville boka en ny tid eftersom jag avbokat den jag skulle på idag. Jag avbokade för att jag helt enkelt kände att jag inte orkade prata och för att jag behövde lite sovmorgon. "Jaja, det var den sovmorgonen" tänkte jag men märkte sen att jag faktist kände mig utvilad. Wow jag sov gott inatt! Gick och la mig igen hos Oskar och bad honom hålla om mig och vi låg och pratade och myste en stund innan vi gick upp.

Nu på förmiddagen har jag typ bara läst vilket var riktigt skönt, länge sedan jag verkligen kunnat fokusera på en bok så länge. Älskar att läsa men de senaste året har jag haft svårt för att läsa just för att tankarna har sprungit iväg.

Kom precis ut ur duschen och ska nu ta på mig och gå ut en runda med hundarna. Mysigt.. Finare väder idag, lite blåsigt bara. Men solen är iaf framme.

Ikväll blir det jobb för min del men det känns okej..

Funderar för övrigt på natt fixa en klassfest med dom som gick i samma klass på mellanstadiet på Kilhults skola. Det skulle vara så kul.. Drömde om flera av dom inatt. Ina, Nicco, Mia B, Tobias, Daniel, Jens, Mark, Jon och Annelie. haha.. vi gjorde värsta hinderbanan.. men roligt var det.. jag vann.. vilket jag aldrig gjorde när vi gjorde något liknande på den tiden haha..

jaja, nu orkar jag inte skriva mer...

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0