"Ellen mormor" finns inte mer!

Nu har du tagit dina sista andetag och saknaden gör så ont att det känns som om någon stuckit en kniv i mig. För dig var jag något speciellt men nu finns du inte där och kan påminna mig om det. Det gör så ont att jag inte fick säga farväl. Att jag inte fick krama dig en sista gång och ge dig en klapp på kinden.. Nu finns du inte mer min "Ellen mormor" och det "stockar" sig i halsen av all gråt som vill ut. Min skatt finns inte mer.. bara i mitt hjärta och där kommer du alltid ha en plats. Önskar jag kunde få fnissa med dig en endaste gång till, skoja om att du ska vara min brudtärna på mitt bröllop. Du skulle ju ha den finaste klänningen, näst efter mig så klart.. Ellen finns inte mer..orden räcker inte till längre..



Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Beklagar verkligen! <3

2009-03-22 @ 07:43:34
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Emelie

Jag beklagar:( tänker på dig min vän..kramar

2009-03-22 @ 10:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0