Härligt

Härligt väder idag! Vaknade i morse och var faktist rätt pigg. Skönt att det är ljust på morgonen nu. Det var liksom inte kolsvart i rummet när man slog upp ögonen i morse..

Fast jag vet inte, tröttheten har slagit på nu, så jag är jätte trött.. tur jag har rast nu.. ska gå och lägga mig i den härliga soffan! eller kanske i vilorummet.. får se..

Internet och tv:n är urkopplat där hemma eftersom vi tapetserar. Måste ju ta bort eluttagen när man gör det.. rätt skönt faktist.. låg och läste igårkväll istället.. mer avkopplande faktist..

Jaja inatt ska jag hämta Oskar och hans familj.. de kommer hem från Thailand.. får nog vila näår jag kommer hem så jag inte är svinigt trött när jag hämtar dom..

jaja, nu ska jag vila i 20 minuter, sen tillbaka till arbetet..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0