I'm home

Så då är man hemma igen! Sov ju hos mina föräldrar inatt eftersom dom skulle hämta mig i K-stad. Dom fick hämta mig lite tidigare än vad som var tänkt eftersom Emelie den stackaren blev kass. Så jag fööljde med henne hem och mamma kom sen och hämta mig där. Ringde till Johannes och undrade om jag kunde komma förbi där, men dom hade ju också slutat festa så jag fick vackert åka hem och lägga mig och faktist var det rätt skönt att krypa ner i sängen. Festen var väl sådär, inte min typ av musik och jag kände mig väl lite utanför kan man väl säga, kom inte i i gänget precis. Tur man hade emelie där:)

Tack Emelie ändå för en härlig kväll med dig:



Idag har jag och mamma varit och tittat på lägenheten och gud vad fin den var men tyvärr kommer jag säkert inte få den..men men.. sen har jag och mamma kört en liten runda till Höör på småvägar.. mysmys..

Nä, nu orkar jag faktist inte skriva mer..

puss




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka fruktansvärda bilder...men Désirée är söt som alltid:) nä det blev ju inte som det var tänkt men vi ordnar det om några veckor och då ska vi dansa det lovar jag!tack för att du var med i alla fall..puss och kram

2009-03-01 @ 18:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0