Inga tårra ögon!

Precis hemkommen ifrån Kristianstad och har nu linserna i. Gud vad skönt det är när man kan se ordentligt när det regnar. Slippa dropparna på glasögonen. Man skulle ha vindrutetorkare hehe.. Testar just nu en annan sorts linser eftersom jag tyckte jag fått tårrare ögon. Har även fått ögondroppar, så vi får se om det blir bättre.

Huvudvärken är iaf över som tur är, men jag känner mig ändå inte riktigt i form tyvärr... det kanske blir bättre.. bara det inte är förskyldning igen..

Väntar på samtal ifrån Thailand. Tydligen har Oskar försökt ringa nu några dagar men det har inte funkat.. Får se om det går nu.. Klockan är väl 23:30 där om jag inte tar fel..

Tror jag ska gå och lägga mig liten stund och se på film.. byta om till mjukisar och mysa med vovvarna i soffan..

Jaja, skriver kanske lite senare om jag pallar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0