Inte bra

Mår inte så bra ikväll, känner mig febrig och hängig. Har även lite sådan där seg huvudvärk som inte gör så jätte ont men ändå är där och stör. Sen blir det inte bättre när man redan är lite trött på allt, när man redan är depp.

Har lite dåligt samvete för att hundarna inte kommer ut lika mycke som jag annars brukar ha dom... men jag tror dom förstår. Just nu håller dom på att leka en massa, eller Teiwaz försöker få igång Ida och det går sådär. Han får igång henne två sekunder, sen blir hon arg och han lägger sig på rygg. Sen när hon slickat lite på¨honom så sätter han igång och dutta sådär lekfullt som han alltid gör när han vill leka med henne.. sött är det.. Älskar mina vovvar..

Sitter och lyssnar på vacker musik.. saknar Oskar. Hade behövt lite massage nu. Han skickade att han hade köpt massageolja så han får väl använda den på mina stela axlar sen när han kommer hem..

Nä, nu pallar jag inte mer..

adjös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0