Jag vet inte..

Jag vet inte alls vad det är med mig! Var har den glada Désirée tagit vägen..hoppas hon kommer tillbaka igen.. hon dök upp för några sekunder idag när Johannes ringde, men rätt snabbt "försvann" hon tillbaka in bakom det hårde skalet..

Ljög för mamma idag när hon ringde! Fan det var länge sedan jag sa att jag mådde bra trotts att jag inte alls gör det.. Hade hon varit här och sett mig hade hon sett det direkt, sett att jag är så fruktansvärt ledsen!

Fuck! Måste peppa mig själv! Måste försöka ta mig ur denna lilla svacka innan jag kommer för långt ner! Lätt att skriva men det är inte lätt att följa!

Och nej denna svacka är inte pga att Oskar inte är hemma! Men jag kan erkänna att jag saknar honom men det är väl inte så konstigt när man varit tillsammans i 4 år? Man kan ju varandra utan och innan. När jag är depp så vet han om det och han försöker göra mig glad även om jag mest är vressig och ibland är riktigt jäkla orättvis! En kram från honom kan iaf lätta för en stund..


En liten kommentar jag bara kom att tänka på så här helt plötsligt. Fick höra det från någon när jag och Oskar hade uppehåll.

"Tänk ändå vad mycke han har stått ut med....."

Jag vet inte men kanske det är så? Kanske jag är svår att ha med att göra? Kanske har jag för höga krav på människorna runt omkring mig? Men jag kan ändå inte låta bli att skrika inom mig:

"Vad fan står inte jag ut med då?"

Vilken tur att vi står ut med varandra för jag älskar ju honom och om han inte hade "stått" ut med mig hade jag nog grävt en grav och stannat där ett bra tag, kanske aldrig kommit upp! Jag har en svag aning om att han faktist älskar mig också.. Tur att det är vi trotts att vi ibland kan gå varandra på nerverna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0