Jävla samhälle!

Nu är jag så otroligt förbannad! Oskar har nu pratat med socialen och enligt dom har han ingen rätt att få pengar utan han ska leva på MIG!! Hur sjukt är inte det! Sen kan vissa människor få hur jäkla mycke pengar som helst, folk som bara ställer till det för samhället! Sen folk som sköter sig får ingen hjälp! Fan, jag börjar nästan gråta! Det är inte så här jag vill ha det! Jag vill inte försörja någon, inte ens Oskar! Uan ska jag försörja någon så ska det vara mina hundar eller barn!

Jag blir så jävla förbannad! Varför kan inte vanligt hederligt folk få hjälp? Måste man vara utlänning, kriminel eller någon som bara sitter på sin röv för att få hjälp av samhället?

Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0