kärlek på olika sätt

Oskar är ju hemma nu och jag blev så glad över att se honom. Ibland saknar jag honom mer än andra gånger. Vet inte varför, det bara är så. När han var i Thailand brydde jag mig inte så mycket, det var de 2 sista dagarna jag började sakna honom och nu har han bara varit borta i 2½ dygn och jag har saknat honom som svältande gnu saknar gräs!
Så herre gudars vad jag kysste honom nu när han kom hem!♥

Lite senare  när vi låg och mös i sängen började vi snacka om bröllop. Oskar utbrast: "Nu han mormor Ellen aldrig vara brudtärna!" Hon och jag brukade sitta och prata om att hon skulle vara det på mitt bröllop. Hon skulle ha en vacker klänning och vackra blommor i håret. Hon trodde väl att jag skojjade om det och fnittrade sådär som bara mormor Ellen kan och sa:"Det skulle sett ut det, en gammal tant som jag.." Men faktum är att jag menade varje ord jag sa!
Naturligtvis brast jag ut i gråt, saknar henne så, men det var så skönt att få gråta. Har känt mig så spänd sedan hon dog och nu släppte lite av det där.
Ida kom naturligtvis och skulle trösta mig direkt. Hon hoppade upp i sängen och kröp upp på min mage och gjorde allt för att försöka komma åt och slicka mig i ansiktet, för att få bort mina tårar. Älskade vovve! Så klart slutade det med skratt och kramar.. Underbara vovve♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0