lista hehe

klockslag jag började med denna: 10:22
Namn: Désirée Anna Christina Olsson
Födelsedag: 5 september
Hemstad: stad och stad men det är Hörby
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: cendré
Längd: 172 tror jag
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: jungfru
Är dina föräldrar skilda: Nej som tur är.
Skor idag: Mina mjukis inneskor
Mål för året: Jag ska bli bättre på att ta hand om mig själv.
Det första du gör när du vaknar: försöker somna om, om det inte går kollar jag klockan..



ANTAL
Syskon:
2
Piercings: labret,näsa, tunga och 6 stycken i öronen
Tatueringar:



Namn på barn:
Angus eller Alma
Drömjobbet: skådespelare
Mat: biff med bambuskott
Sport: basket
Djur: hund
Glass: älskar viol, lakrits och riktig vanilj glas
Låt: Bryan Adams (everything I do) I do it for you
Nummer: 7
Tuggummi: extra white
Helgdag: Lördag
Årstid: Älskar våren
Tandkräms-smak: Mint
Radiostation: rock-kanalerna uppe i Stockholm, här i skåne är det bara skitmusik på radion.

HAR DU
Någonsin varit kär:
Ja, det har jag..
Blivit dissad: yes
Rymt hemifrån: Ja
Föreställt dig ditt ragg naken: hihi, japp
Sovit utomhus: yes
Gråtit i skolan: Det har hänt x antal gånger


Cider/Öl:  Öl
Pepsi/Cola: Coca cola
Mc donalds/Burger King: Burger King.. fast helst MAX
Sex/kärlek: Kärlek..
Choklad/Vanilj: vanilj
Jordgubb/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: veg
Tv/film: Film
Gitarr/Trummor: Gitarr
Adidas/Nike: Nike
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt
Kakor/paj: Paj
Mtv/vh1: vh1
Ztv/the voice: som att välja mellan pest eller kolera

KAN DU
Gå ner i splitt:
nää..
Skriva med höger och vänster: Ja, fast med vänster ser det inte klokt ut
Vissla: ja och jag gör det ofta
Blåsa en bubbla: Ja
Ha dina ögon i kors: ja
Nudda näsan med tungan: nej, denna bedrift har jag aldrig lyckats med.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
mormor
Du pratade med: mamma
Du msn:ade med: Oskar
Du kramade: mormor
Du skällde på: hm, kommer inte ihåg.. men det måste varit Oskar haha..

SENAST DU
Skrattade:
för en halvtimme sedan när Ida hoppa upp i sängen..
Grät: jag vet inte riktigt
Såg en film: för två dagar sedan. Kingdom of heaven
Tugga tuggummi: Igår
Drog ett skämt: ? hehe, igår..
Sjöng en sång: sjunger precis nu..

VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster:
kyrkogården haha...
Du Lyssnar på för musik: Rock, metal.. typ sådant.. mest gammal musik
Du har på dig: nattlinne
På din musmatta: ?

HAR DU NÅGONSIN
Ljugit om din ålder:
Ja
Bråkat utan anledning: alldeles för många gånger

HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol:
yes
Rökt: yes
Shoppat: yes
Bakat: no
Solat: No
klockslag du blev klar med denna: 10:37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0