love to you

Jaha då var det lördag! Har tänkt jag skulle röjja här hemma lite men vi får se vad som händer. Ska iaf och titta på min söta syster när hon spelar handboll! Vet inte vem dom ska möta, men Sofies lag vinner säkert med mig som hejjarklack hehe..

Var och hämtade ett paket igår på shell och möttes av världens finaste gudföräldrar! Lars sa så fina ord till mig och jag fick en härlig kram, Helen gav mig en kram och en puss på kinden. Om dom bara visste hur mycket dom betyder för mig. Mina extra föräldrar! Och Emma, deras dotter, är som en extra syster. Glömmer aldrig när vi var på Kreta och vi två gjo5rde så att Helen kissa på sig, eller när vi skratta så mycket så jag tog isönder sängen. Så många härliga minnen med dom. Jag fick ju Ida, min älskade vovve, av dom. Hur många har fått en hund av sina gudföräldrar?  Älskar er Lars, Helen och Emma!

Nä, nu ska jag gå och sätta ett plåster på mitt långfinger. Har fått ett sår där.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0