madeinsweden1

Tittade inte så mycket på det programmet men tyckte väl ändå att det var rätt kul att se.. Skulle också vilja spela in en skiva, men ingen som ser ut som jag blir någonsin utvald till något sådant..

Iaf så sitter jag och lyssnar lite på Janet Leons låt "Let go" och det är väl sådan musik som jag inte annars tycker om men jag har bestämt mig för att lyssna på den några gånger.  Hon har fin röst men hon ylar och gör sig till för mycke enligt mig! Men eftersom jag är en sådan som letar efter mig själv i alla texter jag hör så gillar jag texten just därför att jag kan hitta lite av mina känslor i den.. Hade man nu bara satt in bra gitarr, bas och extremt bra trummis istället för denna rätt trista melodi som går om och om igen så hade den varit super bra! Ett vackert gitarrsolo hade gärna fått vara med..

I don't know how to get by
Seems we can't make it allright
Never wanna say Goodbye

I can't let go
So give me one more try
You're everything I need

I runaway but I can't let go
I say I don't when I need you so
Every thought in my head says no
But I can't let go

Been everywhere all I see is you
I don't care what I have to do
I'm a mess and it starts to show
But I cant let go


Lite av texten hehe..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0