Möblerat i natt!

Har inte sovit så mycket inatt. Låg och möblera den nya lägenheten! hehe.. är så jäkla glad för att jag fick den. Ska sätta ut en anonns om min gamla lägenhet är till salu.

Tusan vad jag längtar till den 1/6 då lägenheten är vår. Kanske får vi den innan. Ska höra mig för. Jag ska ju på semester med mormor den 3:dje så jag vill gärna ha det något sånär iordning innan jag drar. Litar inte på att Oskar gör så som jag vill haha..

Låg och sms:a Oskar en massa igårkväll. Jag väckte nog honom, för när klockan är 23:30 här är den ju ungefär 5:30 i Thailand hehe... men han svarade ändå.. älskar honom<3

Ikväll blir det antagligen fest.. men nu ska jag tillbaka till jobbet..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0