Nordman - Ännu glöder solen

Älskar denna låten med Nordman! Så otroligt vacker text! Nordman påminner mig om en sommar när jag och familjen var på resa genom Sverige. Vi var först i Uddevalla och kolla crossVM sen till High Chaparal och till slut på Öland. I alla fall så körde vi med vår gamla crossbuss, jag och syrran låg där bak där man har crossarna, pappa hade gjort iordning en säng där hehe.. Men på den resan så satt jag med min cd-spelare med just Nordman i lurarna. Jag sjöng för glatta livet medans jag ritade i något block eller spelade kort med någon av syskonen. Önskar att vi kunde ge oss iväg på en sådan semester igen, jag och min älskade familj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0