Operationen gick bra.

Nu är det färdigt. Teiwaz är färdig opererad och är nu hemma. Han är helt "groggi" och springer omkring och vinglar, så vi la in honom i buren så han kunde vila till sig och få tillbaka balansen. När vi hämtade honom och vetrinären väkte honom var det precis som om han grät. Han var så ledsen och hela vägen hem grät han, kom till och med lite tårar. Jag klarar inte av att höra när någon av mina hundar gnäller på ett sådant hjälplöst sätt så jag fick nästan tårar i ögonen. Väl hemma slutade han gnälla när han fick komma ner på golvet och gå. Eller gå kan man väl inte kalla det, han tumlar runder och går in i allt så man kan inte låta bli att skratta även om man få dåligt samvete för att man skrattar. Min lille Tiwizgubbe!♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

aw så söt han är! Tur att det gick bra :)

2009-03-31 @ 11:58:21
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0