Piercing och Jerry Springer

Åkte ju in till K-stad idag för att pierca mig i näsan. Bästaste Ellinor mötte upp mig och så följde hon med mig till Wass. Snabbt och lätt gick det. Kändes lite obehgligt och juag fick tårar i ena ögat, det är ju ett rätt känsligt område. Dom andra gångerna jag har piercat mig har jag inte tyckt det känts något men den här gången kändes det rätt obehagligt. Men nu sitter där en lite plopp och jag älskar det..

Efter det gick vi och fika på Zeke´s, mitt favoritställe i stan faktist. Satt och snacka en massa och gud vad jag saknat henne.. vi får inte låta det gå så länge mellan gångerna. Du är min bästa vän Ellinor och jag älskar dig så otroligt mycke. Kan prata med dig om allt och du dömmer mig aldrig, tittar aldrig snett på mig. Ibland behöver jag inte ens säga ett ljud, du vet ändå vad jag känner.<3 Tack Ellinor för att du fick mig att må bättre idag. Bara jag såg dig fick jag ny energi<3

Körde in om mamma och pappa på vägen hem från stan. Pappa var den ända som var hemma men det gjorde inget. Vi satt och tittade på Jerry Springer, älskar det sjuka programmet..hehe..

Sen kom mamma och syster hem och det togs lite bilder på mig och lillsyrran hehe..


Hade en snackestund med mamma om allt möjligt. Min älskade mamma<3

Hade även ett intressant samtal med Johannes om allt mellan himmel och jord.. hehe.. jaja, det blir fest för han och mig på lördag.. härligt härligt.. fast jag får ta det lugnt.. börjar 12 dagen efter så jag behöver ju inte dricka en massa precis.. hehe..

Jaja, nu ska jag ta mig ett glas coca-cola och sätta mig vid tv:n och mysa med hundarna..

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack själv vännen! Du betyder mest<3

Vi måste bestämt träffas oftare, det var sååå länge sedan sist. Det får bli en ändring på det!!!

Älskar dig

2009-03-05 @ 23:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0