Regnbåge

Nu blir det en regnbåge! Solen skiner och det regnar samtidigt! Ska snart till systemet och sen blir det jobb. Jag ska inte dricka på jobb om det är det ni tror hehe..

Skulle igentligen och kolla ögonen idag men för andra gången i rad ringde dom och ville boka om tiden pga sjukdom. Visst jag förstår om man är sjuk men det känns ändå lite irriterande.

Sitter och lyssnar när Oskar spelar gitarr. Älskar att höra när han "plinkar" sådär på gitarren. Vi hade precis en sådan där mysig stund med skratt och prat i sängen. Det är sådana stunder jag känner att jag vill leva med honom i resten av mitt liv.

Nä, nu väntar en dusch för min del!

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0