Sanndrömmar!

Inatt hade jag mardrömmar uten dess like. De var så verkligt allt ihop! Drömde bla om att jag var hemma hos min familj i trädgården tllsammans med mina hundar. Av någon anledning hade jag en ny hund, liknade komiskt nog Emelies(min kusin) hund Eugenio, mycket fin vovve btw.
Iaf så kom det en parad av bilar körandes ute på vägen och av någon anledning börjar den "nya" vovven springa ut mot bilarna och jag skriker helt förtvilad. Jag hör hur bilarna tvärnitar och känner skräcken sprida sig i ryggraden. Är hunden död nu? Jag springer ut mot vägen och människor har samlat sig runt något. Men det är inte den "nya" hunden, det är Ida! Hon lever men är helt förlamad i bakbenen. Vilken smärta jag kände i det ögonblicket! Höll om min älskade vovve och jag kan fortfarande se henne framför mig, hur hon med bedjande ögon ber mig att hjälpa henne! Usch, jag gråter nästan av att bara skriva om denna dröm! Min älskade Ida!♥ Nu hoppas jag att denna dröm inte är en sådan där sanndröm, att det kommer slå in! Kan inte ens stå ut med tanken av att förlora min älskade bästa vän!


Sen idag så vilade jag faktist lite middag eftersom jag inte sov alls bra inatt pga dessa otäcka drömmar. Jag började drömma om något underbart. Alla som känner mig vet att jag är otroligt barnkär och att min högsta önskan är att få bli mamma och i denna drömmen har jag en liten vacker dotter. Jag var så lycklig i drömmen. Jag gick och handlade söta kläder till vår lilla flicka. Hon låg där i vagnen och jag kände mig så stolt. Lite senare i drömmen satt jag och Oskar ute på en äng tillsammans med hundarna och vår lilla dotter plus en liten katt! Vilken underbar dröm! En sommardag tillsammans med min egen lilla familj!

Berättade om just denna drömmen för Oskar direkt när jag vaknade och han bara log och sa något i stil med: "Inte konstigt att du inte ville vakna.." Älskade Oskar♥ Han vet verkligen hur mycke jag vill ha barn den där mannen hehe..

Den drömmen hoppas jag slår i snart!! Om det blir en pojke eller flicka, det spelar ingen roll bara jag får bli mamma! Bara jag får äran och chansen att få känna den där vackra kärleken mellan en mor och ett barn! Vackrare finns inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0