ledsen..

Fan, jag hatar när jag blir såhär. Det känns som om jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst och det värsta är att jag inte vet varför. Hur jävla lätt är det då att göra något åt det?! Känner mig helt förtvivlad inombords och allt känns svart. Tankar flyger omkring och jag blir helt förvirrad och jag tvivlar på mig själv och mitt liv! Jag är liksom ingen! Är det ens lönt att försöka när man ändå är så jäkla kass hela tiden! Jag känner mig så misslyckad, ja allt är svart!

Imorgon är det jobb och jag vill verkligen inte gå dit! Länge sedan jag kände så. Jag vill bara ligga hemma och sova bort min dag! Fast jag kanske känner mig bättre imorgon..

Allt jag vill ha är en kram och ett par tröstande ord just nu och du är på andra sidan jordklotet! Fuck, fuck, fuck!

Kanske borde ringa mamma innan det blir värre, men vad tusan ska hon göra?

Är det ens värt att försöka? Jag kommer ändå aldrig bli bra, jag kommer ändå aldrig tycka om mig själv, jag kommer ändå aldrig bli nöjd.. jag kommer alltid vara misslyckad.. Désirée Anna Christina Olsson kommer alltid vara hemsk och äcklig!

Kommentarer
Postat av: Elle

Nej gumman du är inte alls misslyckad. kram

2009-03-02 @ 05:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0