slut på idéer..

Oj vad jag har varit dålig på uppdatering. Förlorat lite läsare..sorry..hehe..

Igår efter jobb stack jag ju till firman för att städa, träffade mamma där och stod och snacka en massa med henne. Oskar kom lite senare tillsammans med Teiwaz så när jag var färdig med städningen så gick vi och hundarna en runda i karnas backe.

På vägen hem från Karnas gick vi in till mormor för att se om hon var hemma och det var hon. Vi skulle bara snacka lite men det slutade med att vi spenderade hela fredagskvällen där! Mysigt! Käkade pizza och annat gott, tittade på let´s dance och så ska det låta. Mormor spelade in så ska det låta så i den långa pausen i let's dance tittade vi på det. Oskar tyckte det var mindre roligt hehe.. Men jag njöt i mormors sällskap! Älskade mormor..
Var hemma vid 11 tiden.. somnade som en stock för jag var så trött..

Idag vet jag inte vad som händer men jag vill hitta på något! Ge mig någon idé!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0