Snälla Ugglas

Igårkväll hade ju jag och syrran myskväll. Vi tittade på die hard 2 och käka gottis. Kan inte fatta att hon är så stor. 13 år och klarar allt själv! Hon har verkligen blivit en söt ung dam! Hon är framåt, positiv, vältränad och söt, allt man kan önska sig i just den åldern. Alla tycker om henne och jag älskar henne! Hur gammal hon än är kommer hon alltid vara min lilla plutt syster som jag alltid vill ta hand om hehe..♥

Igår kväll när jag jobbade och stod och stod och hade rapport till nattpersonalen ringde hennes mobil. Gissa vilken ringsignal hon hade! Jo, "Snälla, snälla" med Caronline af Ugglas! Jag tycker hon är för härlig hehe.. Många skrattar åt henne, även jag, men faktum är att denna låttext beskriver verkligen hur ont kärleken kan göra och ju mer jag lyssnar på den ju mer gillar jag den. Och det är jävligt härligt när en människa kan bjuda på sig och vara så genomsnäll som hon är. Inte så där jäkla "uppstoppad" som alla andra människor är!

Nä, nu ska jagt fortsätta min rast med att lägga mig i soffan och "gnola" "snälla, snälla..." och fundera över all världens problem hehe..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0