Tack Sofie och Johannes

Satan i gatan vad jag är trött. Kom i säng klockan 4:a i morse kanske man ska säga, och gick upp nu. Ska snart gå och duscha eftersom jag börjar klockan 12 idag. Ska först köra hem syster Sofie också.

Det blev inget festande igår vilket inte alls gjorde mig något alls. Körde upp till mamma och pappa direkt efter jobb igår, för att hämta broren och Hanna för dom skulle på fest. Fick med mig söta syster också. Mamma och pappa skulle ha fest hemma så Sofie fick följa med mig istället och sova över.

Vid 7 tiden dök Johannes upp och vi körde och hämta pizza och köpte godis. Kvällen gick så jäkla fort. Massor med skratt och allvarligt prat och även en liten rundtur i Johannes bil vi ett tiden inatt. Ja vi hade verkligen en härlig kväll. Tack syster yster och min bästa vän av det manliga köet, Johannes..

Nu måste jag duscha!

Hoppas er lördagskväll var lika härlig som min.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0