Today!

Sitter och tittar på "a shot at love with Tila Tequila" och äter frukost. Skulle gå upp tidigt men eftersom jag knappt sov något inatt så fick jag sova längre. Skickade faktist sms till Oskar så nu känner jag mig inte så bitchig hehe..

Idag är det personalmöte som gäller och sen ska jag fixa naglarna.

Och imorgon smäller det! Teiwaz ska kastreras! Jag är nervös inför det!
Men Sen händer något mer! Det är den 31/3 vilket betyder att för 4 år sedan blev det han och hon! Désirée och Oskar! För 2 år sedan satte han en ring på mitt finger! 4 år av kärlek! Jag älskar honom! Min Oskar Andersson!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj..då får man gratulera:)en dag för tidigt men ändå:) du får höra av dig när du vet om fredag..kram!

2009-03-30 @ 16:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0