Torsdagen den 5 mars

Har precis pratat med mamma en stund. Kändes skönt att snacka av sig en stund plus att hon fick mig att gå upp ur sängen. Har legat vaken ett tag men inte velat stiga upp men hon gav mig energi. Ska snart gån ut på morgonrundan med vovvarna, tur att dom är morgontrötta hehe..

Idag står det städning på schemat, gjorde inte det igår rför jag somnade hehe, men idag har jag sovit ut. Sen i eftermiddag så SMÄLLER det! Bästaste Ellinor kommer också hit en sväng och ska följa med mig. Kunde åkt dit själv men ville ha henne med för att det var så länge sedan vi hittade på något. Saknat henne, min skatt<3 Är så glad att jag har henne! Världens bästa vän<3

Nä, nu ska jag gå och ta på mig, sätta i linserna och gå ut en härlig liten runda med vovvisarna..

puss på er så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0