Tusen gånger mer...

Kom att tänka på hur jävla ofta jag gråtit och varit helt förtvivlad över Oskar och hur ofta jag bara velat skrika rakt ut och bara dra, MEN att jag tusen gånger ofta gråtit av lycka för att han älskar mig, för att jag älskar honom. Tusen gånger mer har jag legat naken i hans famn och varit så jävla lycklig som man bara kan bli! Tusen gånger mer har jag kysst honom med en sådan hetta som bara en människa som verkligen älskar någon kan göra! Tusen gånger mer har jag kramat honom så hårt och ändå inte känt mig tillräckligt nära honom! För jag vill verkligen vara honom nära! Jag vill verkligen älska just den här vackra människa för alltid!Han är mitt väst, mitt öst, mitt norr och mitt söder! Var han än är och var jag än befinner mig, hur jag än mår så vill jag alltid vara hans! <3



You're my religion, you're my reason to live 
You are the heaven in my hell
We've been together for a long long time
And I just can't live without you

No matter what you do, I'm here for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0